1402-09-25 13:04
491
0
87926
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خبر داد:

مسمومیت ۱۰ مسافر با گاز مونوکسید در گرگان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از مسمومیت ۱۰ نفر در یکی از روستاهای شهرستان گرگان با گاز مونوکسید کربن خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب‌آبادی گفت: ساعت ۸:۱۳ صبح امروز شنبه ۲۵ آذر در پی اعلام اورژانس گلستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان مبنی بر مسمومیت ۱۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در روستای توشن گرگان تیم‌های امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران جمعیت استان با بکارگیری چهار نفر در قالب دو تیم از پایگاه زیارت و تیم واکنش سریع استان و همراهی تکنسین اورژانس به ارائه خدمات برای نجات جانِ حادثه دیدگان که همگی مسافر بودند پرداختند.

غریب‌آبادی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی پس از انجام اکسیژن تراپی، حادثه دیدگان را به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان انتقال دادند. چهار نفر از حادثه دیدگان توسط هلال احمر و ۶ نفر هم توسط اورژانس انتقال داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان در پایان از هموطنان خواست در زمستان هنگام استفاده از وسایل گرمایشی به ویژه در محیط‌های بسته و در شب احتیاط لازم را بعمل آورده و از سلامت این وسایل اطمینان حاصل کنند. سایت سامانه آموزشی خادم جمعیت هلال‌احمر به آدرس khadem.ir پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن (CO) را آموزش می‌دهد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.